.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه رفتند
نایب‌ رئیس اول مجلس با بیان اینکه مجلس هفته آینده جلسه علنی ندارد، گفت: جلسه بعدی 17اردیبهشت تشکیل می‌شود. به گزارش شمال به نقل از  فارس، ‌جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) نمایندگان مجلس با اعلام محمدرضا باهنر نایب‌ رئیس اول مجلس که در غیاب لاریجانی ریاست ساعتی از صحن علنی را بر عهده داشت، پایان یافت.

باهنر پیش از پایان جلسه اعلام کرد: از همه کمک‌ها و مساعدت‌های نمایندگان مجلس تشکر می‌کنم که امروز همراهی کردند و لایحه اجازه افزایش سهمیه دولت جمهوری اسلامی ایران در صندوق بین‌المللی پول به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه مجلس هفته آینده  برای سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه‌شان جلسه ندارد، ‌گفت: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1391 کل کشور ظرف امروز یا فردا انشالله گزارش خود را تقدیم مجلس می‌کند و اگر هم نتوانست، حداکثر تا هفته آینده این گزارش را به هیئت‌رئیسه ارائه می‌دهد.

نایب ‌رئیس اول مجلس بر همین اساس با ذکر این نکته که جلسه آینده پارلمان 17اردیبهشت‌ماه تشکیل می‌شود، گفت: انشالله رسیدگی به بودجه 91 را در صحن علنی از جلسه بعدی مجلس آغاز می‌کنیم و دستور جلسه نیز در جانامه‌ای نمایندگان قرار می‌گیرد.
استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.907 seconds.